5 aylık kızım var 3 gün önce kanımda enfeksiyon çıktı 1 gece hastanede yattım taburcu oldum onun oncesinde mide bulantısı vardı üşüttüm belki dedim taaki sabah kalktım ağır mide bulantısı baş dönmesi reflü baş ağrısı yaşadım kan verdim enfeksiyon çıktı taburcu oldum ve hâlâ yine mide bulantısı yaşadım daha demin afedersiniz wc’ye gittim peçete ye gelen pembemsi kırmızımsı leke var adetime de 1 hafta var bunun aynısını kızımda yaşadım ama enfeksiyon dan da olabilir mi o biraz düşündürücü test mi yapsam acaba?