Gamzess1 Haftaya 12+3 te 2li tarama testine giricem. Doktoruma korktuğumu söyledim oda hiç korkma bebeğimiz sağlıklı duruyor zaten mutlaka yapalım 2li taramayı tavsiye ediyorum dediği için randevu aldım ve yaptırıcam. Ama çokta korkuyorum stres oldum burda okuduklarım beni çok etkiledi :( Yaptıran annemler korkulacak bi durum var mı
Htcnal Gamzess1 Gecen cuma yaptirdim , korkulacak bir şey yok,rutin bir kontrol gibi düşünün,sanal ortamdaki bilgi kirliliğine de kulak asmayın,insani strese sokmaktan başka bir şey yaptiklari yok.
elisammmm Gamzess1 Bende geçen hafta yaptım 12+3 ile genel muanede bir şey çıkmadı kan verdim onu bekliyoruz bende çok korkuyordum sizin gibi sağlıklı olsunlar inşallah 🙏🏻🌸
Merve234 Gamzess1 Test risk oranini gösteriyor ama her zaman doğru sonuç vermiyor ikili test yerine fetal DNA öneririm
Htcnal Gamzess1 Özelde yaptirdim, bebeğin ense kalinligina organlarina falan detaylica bakiliyor ultrasonda ,doktor goruntuleri hemen yorumluyor,sonra bir tüp kan veriliyor onun da sonucu ortalama 6_10 gün arasinda cikiyormus . Kanin sonucu daha cikmadi
Snglyd Gamzess1 1-2güne çıkar ve hiç stres yapman gereken bir test değil.mesela ilk kalbini duyduğumuz kontrol varya.o daha kritik.ilk keseyi gördüğümüz ultrason daha belirleyici.ama ikili test sadece bi ön fikir.daha üçlüsü var dörtlüsü var.ki hepsi de iyi gelecektir🙏🏻
babygirlmommy Gamzess1 hiç stres yapmayın ben de yeni yaptırdım önce ultrasonda ölçüm yapılıyor zaten orda bi sıkıntı yoksa testte pek çıkmazmış
Gamzess1 Kızlar yazdıklarınız için çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız vallahi ben tamamen buralarda okuduklarımdan çok etkilendim ama hepimizinki temiz çıkar inşallah Rabbim hepimizi sağlıkla yavrumuza kavuştursun 🤲💜