DidemDzltaDinel Benim yeğenim de 3-4 gün tutamamıştı, sağıp kaşıkla veriyorduk sütü.. İyi beslenmezse sarılık olur diye de mamayla aralarda takviye veriyorduk, sonra tutunca emmeye başladı mamayı da bıraktık.. İnşallah sizin bebeğinizde hemen tutmayı öğrenir🤲🏻