Melissima ben 19. Haftada oldum benim dışımda herkes çok panikti, olursam ve oldum diye, ben hiç paniklemedim açıkçası, doktorumu aradım hergün 1 grlık c vitamini sandoz, zor durumda kalırsam parol kullanabileceğimi söyledi ve tabi ki olmazsa olmaz kan sulandırıcı… eğer almadıysanız ihmal etmeyin, kuru bi öksürük oldu 2 gün boyunca sonra tat koku gitti, bu kadar, anlamadan geçti, 10. Gün negatif çıktım, doktora gittim kontrolde her şey normal çıktı, bazen hastalıktan sonra suda azalma veya kilo kaybı olabiliyormuş, inşallah sizde de bebeklerde de hiçbi şey olmadan atlatırsınız🙏🏼❤️