Gzm23 cok fazla kasmıyorum ama normalde de kilo kontrolüne dikkat ettiğim için canımın çektiği şeyleri porsiyonlarına dikkat ederek yiyorum. Kahvaltımı güzel yapıyorum bir dilim tam buğday ekmeği yiyorum, yumurta peynir zeytin falan mutlaka olur. Nutellaya aşık olduğum için kahvaltının sonunda böyle bir iki çay kaşığı falan yiyorum nefsimi köreltmek için 🤣 öğlen yemeği yemiyorum süt meyve kuruyemiş falan ara öğün yapıyorum. Aksam da ekmek yemiyorum cok nadir makarna pilav yerim onun dısında genelde sebze bakliyat, zaman zaman da köfte falan yiyorum böyle 😄