AysegeZ Crl 1 hafta onden gidiyor doktor ikili test istedi verdik,sonuc yarin boyle durumla karşılaşıp sonuc normal cikan var mi
AysegeZ Aselinkooo direk dedi ki bebeginde sorun olursa aldırır mısın, yaptırmak istiyor musun falan demeden önce söyledi
Aselinkooo AysegeZ zaten 2li test bir tanı değil %85lik Bi ihtimal yanılma payıda var. Ben ikili test yaptırdım sonuçlar iyi olduğu halde ısrarla nifty yada amniyısentez istedi. Araştırdım Bi iki doktora da sordum yani riskli bir gebelikte o istenir dayanağı ne dedi hiçte bir problem olmadığı halde. Doktorlar fazla garantici davranıyorlar. Kimisine öyle soruyor çünkü misal 2li haftandasın yaptırmak istemiyorsun doktora Bi sorun olsada aldırmayı düşünmüyorum diyorsun testi yapmıyor. Bence oyüzden sormuştur. Aldırırmısın sonuca göre diye. Sen istemiyorum aldırmam deseydin yapmazdı büyük ihtimalle. Doktorların bu şekil şeyleri çok pot söylemesine sinir oluyorum Çok fazla takıyoruz takılıyoruz. Bana öyle dediği için koca 1 ay burnumdan geldi Bi sorun öu var diye düşündürdü. Bence takılmayın inşallah bir sorun çıkmaz. Sizden nifty de isteyebilir oda devlet karşılamıyor. Onda sonuç %99 doğru oluyor.
AysegeZ Aselinkooo ben dedim 1 hafta onden gitmeseydi de yaptircaktim zaten bu testi diye, pat diye oyle soyleyince icime kurt düştü, dedim sıkıntı gördüğünüz icin mi istediniz diye hayır dedi,yardımınız icin cok tesekkur ederim