Melisakplnn Kızlar progestandan sonra baş dönmesi yaşayanlar var mı birde ikizlere hamileyim daha erken gerçi ama namaz kılarken nefes nefese kalıyorum kalkıncada zar zor eziyet çekiyorum oturarak kılsam abartmış olurmuyum
Htc_31 Melisakplnn ben kullandım çanım içince de başım dönüyordu sonra doktorum vajinal yolla al dedi öyle yaptım şimdi hiçbir sorunum yok namaza gelince tabiki bir sıkıntı değil önemli olan niyet canım
Selincek Melisakplnn sonuçta bi can taşiyorsun ve zor durum dasın ikiz gebelik zordur elbette.. birde riskin var demek ilaci kullaniyorsun bence biraz kendini iyi hissedene kadar kılabilirsin canım.. önemli olan niyet 🙏🥰
yigiterenc Melisakplnn vajinal yolla Alinca cok rahat ettim ben. Secdeye gidince kusmuştum o zamandan sonra hep oturarak kıldım. Allah kabul etsin napalım elimizden gelen bu.
As7 Melisakplnn ben progestan kullanıyorum.fitil olarak kullanınca pek bi yan etki hissedilmiyor.namazında prohestana başladığımdan beri otururak kılıyorum
Melisakplnn Selincek çok şükür doktor risk yok dedi ama ben hemşiremi aradım ağız yoluyla gece yaymadan ömce iş dedi tabi ben gündüz aldım serhoş gibiyim 😂
SerraveAnnesii Ben 12.haftadan beri oturarak kılıyorum canım. Doktorum yasaklamıştı öne doğru eğilmeyi🥴 bebeğim kanala düşmüştü riskliydi yani bir süre. Hep oturarak kılıyorum 32.haftadayım sorun olmaz yani canım önemli olan niyet 🙏🏻