50 gün önce normal doğum yaptım ve kesinlikle normal doğum diyorum . Doğum yaptıktan hemen sonra kalkıp yatağıma kendim geçtim her işimi kendim gördüm bebeğimi çokk rahat emzirdim. Ama kadın doğumda çalışmış bir hemşire olarak biliyorum ki sezaryen olsaydım 6-8 saat yerimden kalkamayacak bebeğimi emzirirken dikişlerim sürekli acıyacak , tuvalette iken eğilip kalkamayacaktım. Sırf sezaryen yapan kadınları gördüğümden kendimi hamile kalır kalmaz normal doğurabilmek için hazırlamaya başladım. Pilatese başladım, yürüyüş yaptım sürekli ama sürekli hareket ettim . Doğum yapacağım gün bile pilates ve yürüyüş yapmıştım 🥲 Allah da nasip etti ki başlayan doğum sancılarımı anlamadım bile , öylesine kontrol için hastaneye gittiğimde 6 cm açılma ile yatırıldım ve 3 saat içinde de doğurdum . Kendinize ve bebeğinize güvenin vücudumuz öyle doğal bir düzenle yaratılmış ki. Evet normal doğum süreci biraz sancılı olabilir ama daha sonrası çokk çook güzell . Ama sezaryenden sonra toparlanman çok uzun sürüyor ve bunun 2.hamilelikleri de var karında yapışıklıklar vs olabiliyor çok büyük bir karın ameliyatı sonuçta … Eğer yine hamile olsam yine normal doğurmak için uğraşırdım . Siz de doğal olanı ve size yararlı olanı tercih edin tabi ki tıbbi gereklilikleri ayrı tutuyorumm🙏🏻