Berru Merhaba arkadaşlar ben iki aydır nisa hastanesine derya hanıma gitmeye başladım ama duyduğuma göre az aşağısında yeni bir Medipol hastanesi yapılmış ve nisa hast.oraya taşınacak mis.Bu doğrumu acaba ve ne zaman tasimacak bilen varmi
Ozlmoztrk Berru Merhabalar bende Nisa hastanesinde Necla hanıma gidiyorum. İki hastane de birbiriyle bağlantılı doğumum nisan ayında olacak dr o zamana yeni binaya(dediğiniz bina) geçmiş oluruz dedi🥰
Berru Ozlmoztrk ayy inşaallah hastaneyi gördüğümde şok olmuştum ama doktoru derya hanımı çok beyendigim için gidiyordum iki aydır ama hep açaba bıraksam mi diye düşünüyordum.Siz kaç haftalık gebesiniz ben 28 haftaligim benimde nasip olursa Nisan da olacak doğumum.İnsaallah oraya geçer siz doğum ücretlerini öğrendiniz mi ben Şubat’ta gittiğimde öğreneceğim.
Ozlmoztrk Berru evet evet şuan gittiğimiz bina kötü halde 😬 bende 28 haftalığım allahın izniyle bi kızım olacak sizin ? Normal doğum 3600 Sezaryan 5600 demişlerdi sanırım geçen hafta sormuştum
Berru Ozlmoztrk benimde oğlum olacak nasipse.ucuncu çocuğum inşaallah..Ben ikinci çocuğumu epidural normal yapmıştım muhtemelen bunuda öyle yapicam oda biraz pahalı maalesef
Ozlmoztrk Berru bizim bebişte tersmiş dr zorunlu sezaryan olabilir dedi sağlıcakla gelsinler de napalım artık. Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin🥰