Nurem20 Kızlar bel ağrısı kasık ağrısı derken umutluydum ama adet oldum 😔Bu ayda olmadı 😒Bu ay ovulasyon testine başlayacağım umutlar Şubata🤲🏻Sizde durumlar nedir güzel anne adayları 💕
Seda5892 Nurem20 Rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah bişey diyeceğim yanlış anlamayın hamilelik düşüncesini kafanızdan atın adet ne zaman olacağınıza bakmayın ilişki yaşarken hamilelik için yaşamayın stres olduğu sürece olmuyor akışınq bırakın bi süre
Sumeyye12012 Nurem20 bende bütün belirtiler var 1 hafta adetim gecikti test yapmadım ama kesin olmaz bende şans yok adeti bekleyorum hala
Htc_31 Nurem20 hakkında hayırlısı olsun canım rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah bizde Şubat 2 bekliyoruz bakalım olucak mı 2 yıl sonra ilk bu ay denedim 2 yaşında bir kızım var
Nurem20 Seda5892 Çok haklısın bunun farkındayım çünkü kafamdan atmadıktan sonra bu süreç bizi çok yıpratacak 😒Ama maalesef yapamıyorum
Nurem20 Snglyd canım baktım ona karışımı geçen ay aldık eşim kullandı ama takviye dedikleri kan testi verdik değerler normal olunca kullanmaya gerek duymadık
Snglyd @“Nurem20”#p20112848anladım canm. en kısa ve en uygun zamanda güzel haberler verirsin bize inşallah🙏🏻