Mrb hanimlar dun pozitif cikti sonucum filyasyon ekibi gelmedi telefonla aradilar hamile oldugumu soyledim kan sonuclarimi gosteremedigimide soyledim kan sulandirici vs baslamam gerekiyomus sanirim dedim biz bilmiyoruz dediler bi numara verdiler aradim nefes darligi kanama gibi vs sikayet oldugunda tekrar arayip hastaneye sevk verceeklerini soylediler kimse dogru duzgun ilgilenmiyor esimle hastaneye gitsek sorun olurmu ki sabahtan beri aramadigim yer kalmadi umursamiyor kimse