Kizlar bugün 9+5 deyiz sabah kalktığımda WC ye gittim kanamam olduğunu gördüm hemen doktora gittim doktor bebek gayet iyi hiç bı sıkıntı gozukmuyo ama kanaman olduğu için düşük tehliken var dedi pruloton iğne verdi progesteron fitil verdi kullan bunları dedi benim gibi olan var mı kahverengi tarzı kanamaydi