Sblut23 Kızlar 1 aylık bebeğim var hem mama hem emziriyorum ama 2 gündür yedikten sonra birazcık kusuyor acaba normal mi ? Mama da versem yedikten hemen sonra biraz kusuyor emzirsem de aynı sebebi nedir acaba ? Hasta mı ettim çocuğu yoksa
Hacisss Sblut23 çok geçmiş olsun devamlı olarak takip edin geçmezse ise bence doktora götürün reflü olmuş olabilir benm kuzenimin oğlunda öyle oldu çünkü
iremcannn1907 Sblut23 canım çok aşırı kurmuyorsa ve kusması karşıya fırlayıp çeşmeden akar gbi değilse, hiç endişe etmeyin çok normal dedi doktorum. Fazlasını çıkarıyor bebek, bir nevi gaz çıkarır gbi dedi.
Elmaliturtaballilokma Sblut23 Ağzının kenarından akacak şekilde kusuyorsa endişe etmeyin midesi küçük olduğu İçin fazlasını çıkarıyor. Ama fışkırarak kusuyorsa doktora başvurun
bykarakan Sblut23 fışkırarak bir ağız dolusu kusmuyorsa sorun değil bebekler doyduklarını bilmedikleri için içip içip çıkarıyolar sonra benim kızımda öyle hem mama hem emziriyordum reflü yatağı vardı arkadaşımda 2.5 ay onda yattı sadece kusması hiç değişmedi 5 ay bitirdik son 15 gündür kusması baya azaldı nerdeyse bitti diyebilirim
Nilist Muhtemelen reflüsü vardır. Benim kızımdada vardı. Doktor 1 yaşına kadar devam edebilir demişti. 11 sürdü.
Feyza-nur Sblut23 oğlum 5 aylık hala kusuyor bizim 20 günden sonra başlamıstı tahliller filan yapıldı birsey cıkmadı fazlasını cıkarıyor ama mutlaka doktora gösterin