Merhaba arkadaşlar yavaştan hastane çantamı hazırlayacam. Sizler hemşireye ilk kıyafeti olarak tulum seti mi yoksa hastane çıkışı alt üst takım mı verdiniz ? İlk için tulum büyük gelebilir diye düşündüm kararsız kaldım. İkisinden de çantama koyacam ama üzerine yazacam hemşire için. Acemi olmak ne kötüymüş ya ☺️