Elus Bende Temmuz sonu Ağustos başı görünüyorum kaza bela olmazsa. 🙈 İstanbul’da yaşıyorum. Çıtçıtlı body tarzı takılacağım evde rahat olur diye. İnce kumaşlı tulumlardan da alacağım. Belki 1-2 aylık tütülü elbiselerden bulursam onlardan da alabilirim sonra kışa gireriz havalar soğur. Kalın şeyler bakacağım alt-üst,çorap, tulum elbise, tütülüler olmazsa olmaz. 🤰🏼💗