Oznurkk Beklemeniz gerek beş on dk. Vücuda da kullanılan bir ürün. Ama içine eczaneden e vitamini tarzı saça iyi gelen vitaminler ekletip tekrar kullanmayı deneyebilirsiniz. Bu sefer bekletin ama 🤭
benimmdunyamm Bende de çok olurdu önceden beri. Ama saç egzaması varmış sanırım ondan olmuşum. Neler neler kullanmadım ki😒 Şu an bim in zeytinyağlı şampuanını kullanıyorum valla kepek yapmadı 😅 Bir de hamilelikte kullandığımız vitaminlerin de saça çok güzel etkileri oluyormuş 🤭🌼