3 gün önce erken gebelik testi ve normal test yaptım toplam 3 tane hepsi silik çıktı dünden beri göğüs hassasiyetim var adet olucam sanırım kan vericektim bugün vazgeçtim adet olucam herhalde diye aynı durumu yaşıyan var mı sizce kan vermeli miyim çok kararsızım