Kızlar adetime beş gün var altı gün öncesine kadar sonuç gösteren erken gebelik testinden aldım burada birkaç kişiden görmüştüm öncesinde negatifi görüp sonrasında pozitife görenler olmuş erken gebelik testini yaptım ve negatif çıktı sizce beklemeli miyim yoksa gebelik yok mudur