Kızlar korona oldum, dün gece sabaha kadar uyuyamadım. Hala öksürük devam ediyor. Hastaneye gitsem serum ya da oksijen verirler mi? Yoksa sürecin geçmesini evde mi bekleyeyim? Yazılan önerilerin hepsini yaptım asla geçmedi öksürüğüm artık halim kalmadı..