htcmuhammed Yaren_ve_annesi benim de zor gecti simdi 2.ye hamileyim InsaAllah dogumun kolay olur hemen yavrunh kucagina alirsin Hic stres panik yapma sanci geldikce aklina gelen dualari oku egil kalk surekli 🌼
Yaren_ve_annesi htcmuhammed teşekkür ederim inşallah sizde sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🙏