Merhaba ✋ bende 22+1 😊 şükür çok iyi gidiyor kilolar dışında 😂 egepol Cemil bey e gidiyorum çok memnunum her mesaj attığımda hemen arıyor mutlaka 🙏🏼 Düşünün birşey yiyebilir miyim diye bile mesaj atsam arayıp anlatıyor vs 🙏🏼 315 muayenesi ve 7900 doğumu , içine fotoğraf çekimi falan da dahil , detaylı da 750 TL , tavsiye derim doktorumu 🤗