Burcuela Bugün 6 haftanın içine girdim ama kalp atışı duyulmadı haftaya duyulurmuş sizler ne zaman duydunuz
Zehragniken Burcuela bende 6+4 de duydum. Küçük olduğu için çok az duydum yani. Sizin ki gayet normal birdaha ki kontrole de duyarsınız inşallah
gizemlimisin-88 bende 6+2 oldum doktora gittiğimde 5+5 dim duyamadım. bu hafta gideceğim duyarım inşallah 🙏