Polikistikanne
Ben 🙋🏻♀️ 26+2yim başından beri bel ağrım var. Herkes boş boş korkuttu beni. Yok çok erken yok iyi sayılmaz yok bilmem ne. Oysa gayet normalmiş. 5 parmağın 5i bir olmadığı gibi her hamilede bir olmuyor. Bazıları hiç yaşamıyor. Bazıları son aylarda ağırlaşınca yaşıyor. Bazılarıda bizler gibi erkenden ☺️ İçinizi ferah tutun 🌸