Ryhnmhmtuna Nermin_nur1 benm oğlum da sağdaydı şimdi kızım da sağda valla orayı begeniyolar sanırım 😁
nmtock41 benim daha 16 haftalık ama sol da hissediyorum erkek 😍 ama bazıları da sağ diyor herkes de farklı olabiliyor bence bu durumlar
Perilisa Nermin_nur1 sağda olunca erkek derler , benim oğlumda sağda 💖 15 haftalıktan beri sağda hissediyordum 31 haftalığız gala daha çok sağımda hissediyorum
nuhunannesi42 Nermin_nur1 hayır yanlış sağda olursa erkek solda olursa kız 😂 benim hep sağ kasigim agrirdi derdim hep erkek bebeğim olucwk diye öylede oldu oğlum olucak inşallah
Ozlem2206 Nermin_nur1 bende sağ erkek sol kız diye biliyorum ama ben hep solumdan şikayetçiyim oğlum oluyor🥰
annesinin-kuzusu1 Nermin_nur1 benimki ilk sağdaydı şimdi sola geçti 😂😂😂 cinsiyetini de daha öğrenemedik