hayat_23 Benim de var 1 kaybım 6. haftada maalesef sağlıksız gebelik tanısıyla, bir de kimyasal gebeliğim oldu ama vardır bunda da bir hayır. Demek ki zamanı buymuş, Rabbim bu sefer bizi hayırla sağlıkla kavuştursun miniklerimize. Bol bol dua et, her şey çok güzel olacak Allah’ın izniyle.👶🏻❤️