Hanımlar merhaba 27 haftalık hamileyim fiziksel hiç bir sorunum olmadı Elhamdulillah yalnız psikolojik olarak diplerdeyim sürekli ağlıyorum en ufak söze alınıyorum. 5,5 yıllık evliyiz ilk bebeğimiz tüp bebek icin gün beklerken hamile olduğumu öğrendim bu bizim için bir mucize fakat içimde ki korkuları bilinmezligi aşamıyorum. Var mi aynı duyguları hisseden hemcinslerim ? @