BehiyeGrel bildiğim kadarıyla bebeğe bi zararı yok ama bi tane iğneyle yapılan var onun bi zamam aralığı var diye biliyorum bi de tüylenmeler arttığı için dökülecek tüyleri de güçlendirdiği söyleniyor doktora danışmadım ben doğumdan sonra düşünüyorum çünkü