Kızlar 22+2 deyim tam göbek çizgimin orda şerit şeklinde renk değişikliği var kahverengi şeklinde bu durum normal mi hamilelik iten sonra geçiyor mu erkek bebişimiz olacak lekelenmenin cinsiyetle alakası var mı ki 🙈 bide alt kısımda da kızarıklık oluşmuş çatlamaya mı başladım yoksaa 😬 bio oil çatlak bakım yağını kullanıyorum ama bilmiyorum göbeğimi öyle görünce şaşırdım 😄