Babydu Merhabalar 🌿 buralarda yeniyim. Kesenin yuvarlak olması kız fasulye gibi olması erkek bebek mi demek aksi başına gelen oldumu merak ediyorum benim ne yuvarlak ne fasulye ikisinin ortası ☺️
Babydu Canan049 teşekkür ederiz bilgi için rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 🥰❤️
Inci_yldz02 Benimkide fasulye gibi 6 haftada şuanda 15 haftalıktayız daha çinsiyeti ögrenmedik ögrenince yazarim
Inci_yldz02 Hatta benim 3 kızımda kese yuvarlaktı komşumun 2 tane öglu vardı bana senin kesen neden yuvarlak dedi benimki fasulye gibiydi demişti 4 cuye hamileyim kese fasulye gibi inşaallah dogrudur
Babydu Meryy10 şuan dha 8 haftalık ☺️ 12. Haftada tarama testinde belli olmazsa 16 haftayı beklicem ❤️ sizin kaç haftalık
Meryy10 Babydu yaaa daha erkenmiş bende 11 haftaya giriyorum bakalım hadi hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🥰
Babydu Damla25 bende ilk kese görüntüsü diye biliyorum bu şekilde bebiş büyüdüğü için zaten kese ister istemez fasulye gibi olur 🤗
Fatnur38 İlk kese görüntüsü olması gerekmiyor mu fasulye gibi sonrası değilde ozaman faulü gibiyse erkek yuvarlaksa kız derler