nazli-3451 Bende 16+4 günlüğüz doğum 07.07.2022 gösteriyor ama sanki içimden bir iki hafta erken gelir gibi geliyor ☺️ aysunkale
60_duygu Edaeren aynen benim de öyle 15 haftalık şuan ama idrara çok cikiyorum karnın agriyo ilk hamilelegimde hiç yasamadum böyle şeyler
Senemturan Benmde 16+6ym doktor ilk temmuz 5 dedi sonra temmuz 3 dedi. Haziranin sonu gibi dogum olur heralde
Mihriballim Allah yardım etsin kizlar tamda yaz ortası 🙏 lohusalık zor ama bebisleri giydirmek çok rahat olur ☺️
3mlkannesi Benimde temmuzun ortalarına denk geliyor sezeryan olacağı için temmuz 16 -20 si gibi şuan 13+2 ☺️
nmtock41 16+4 deyim haziran sonu temmuz başı diyor bakalımmm .. kızlar bişeyler almaya başladınız mı yoksa daha erken mi
Renginveannesi_ nmtock41 cinsiyeti ogrenmedik henüz o yüzden bir şey almadım 🤲🏻🤍 Ama annem nevrisim takımı sade yorgan almış bide kendi kafasına göre örüyor biseyler sağolsun 🥰❤️
Rabbimin_Hediyesi Gamze46 ne zaman öğrendiniz Bende yarın gitmeyi düşünüyorum belli olur benim de inşallah 🥰15 olucaz İlk bebeğimi 12 de öğrenmiştim