cicekli0 Merhaba anneler, cinsiyette kız denildikten sonra erkek olan oldumu yani değisme ihtimali oluyormu .
LawyerEce cicekli0 Biz henüz 2 aylığız ama doktor ultrasonda bacak arası boş,büyük ihtimalle değişmez dedi. 🤰🏼💗
Azra_Mom cicekli0 16 da kız dedi 20 de yine kızdı değişmemişti daha erken haftalardaki tahminler değişiyor genelde 16 dan sonra pek değişmiyor zaten doktorumuz %100 kesin eminim demişti baya gelişmiş oluyor yanılma ihtimali düşüyor 16 dan önce cinsiyet sorup hiç kafa karıştırmamak en iyisi 😂
ilaydaelcinn_1 LawyerEce kuzum 2 aylık bebeğin cinsiyetiyle alâkalı birşey söylemek için çok ama çok erken bence 🙄
Gulsum_96 Benim başıma geldi. 14 haftalık iken doktor erkeğe benziyor demişdi, 19 da ise kesin kız demişti😁😁Şükürler olsun şimdi 34 haftalık olduk💖
Ceycey54 Blge1 banada dr um 17. Hafta da %90 kız dedi detaylı ultrasonda değişecek mi çok merak ediyorum
Eliif10 Bizde gecen hafta gitmistik 12+2ken ikili tarama falan yaptı. Sonra kıza benziyor bi tık kız gibi dedi ama 15. haftada tekrar gelin netleştirelim dedi 😁
Oznurkk cicekli0 internetten takip ettiğim bir anneye başından beri kız demişler detaylı ultrasonda erkek olduğu ortaya çıktı. Doğum yaptı gerçekten de erkekmiş. Detaylı ultrasonda daha net oluyor sanırım. Bana doktorum 11+6 te kıza benziyor dedi 34+2 deyiz kızımız olacak
LawyerEce ilaydaelcinn_1 Tabii ki de öyle. Ama çok önemsemiyorum iki cinsiyete de sıcak baktığım için hemen kabullendim denebilir. 🤰🏼
Elfs cicekli0 12-13 kız 18 de erkek dedi bana detaylıya girmeden kendinizi alıştırmayın bence ben çok üzülmüştüm
Mlkmihra Elfs detaylı ultrasona kaç haftalıkta giriliyor puan benim 16 haftalık doktor erkek dedi acaba değişir mi 🤷🏻♀️
Azra_Mom cicekli0 enteresan çünkü detaylıda ben bile gördüm yani bacak arasının boş olduğunu ya makinalar iyi değil öyle olanlarda yada bebek çok uygun pozisyonlarda değildir
Bedriye12 cicekli0 evet dedi ki bacak arası boş ama maalesef makineden kaynaklı mı anlamadım değiştirdim doktorumu