Canan049 İki meyveyide tattım Allah’a şükürler olsun. İlk kızım oldu ikinci gebeliğimde de kız dediler hatta ben o ana kadar 3. Çocuğu düşünmedim neden erkek değil demedim. 2 oğlum olacağını bilsem yine aynı şeyi yapardım çünkü çocuğumu zor kazandım. Evet gönlünden geçen olmayabilir ama üzülmek neden? Bazen umutsuzluğa düşünce sağlığıyla sınanan kişileri düşünüyorum. O kadar SMA’lı bebekler var onların aileleri onlar yürüsün, koşsun, yeri geldiğinde gülsün yeri geldiğinde ağlasın isterdi. Biraz da bu yönden bakın. Ağlamana hiç değmeyecek çünkü. Bir çocuğum olmasını yeni evliyken çok istedim ama Allah nasip etmedi şu olsun bu olsun diyemedim. O kadar insan var çocuğum olsun diye çırpınan. Bu kadar anne olmak için ağlayan kadın varken, bu da kız oldu ya da bu da erkek oldu diye ağlamak bana çok saçma geliyor. Sağlıkla alın kucağınıza.