Serbehh Kadın doğumcuma öyle dediğimde dişçini değiştir demişti bana 🤣🤣 Kadın doğumcun kağıt verdiği taktirde dişçiler çekim yapıyorlar 8.ayımda çekim yaptırdım Allah’ıma şükür çocuğumda birşey yok sürekli apse yapmasındansa çekim daha iyi iltihap bebeğe daha zarar çünkü.