meleknur-ucar bence ikisini de almalısın. Benim oğlum kilolu doğdu, sütüm tamamen gelene kadar şekeri düşmesin diye mama verdik ilk bir hafta. Chicco’nun biberonunu almıştım çokta memnun kaldım mamayı onla verdik, zorluk yaşamadık. Emzikte gittiğim tüm doktorlar önerdi, verdim ben. Chicco’nun emziğini almıştım biberonla beraber. O emziği sevmedi oğlum. Tiksindi. BİM’den aldığım wee baby’yi emiyor 😂 25 günlük oğlum bu arada