Ebrukrdmr Kızlar sezeryan doğumdan hemen sonra emzirdiniz mi süt geldi mi sarılıktan korkuyorum umarım güzel bi şekilde gelişir herşey
gzdeozss Ebrukrdmr ben hemen emzirdm sıkıntı yaşamadım ama bol bol su için sıvı şeyler tüketin bir de ben ilk başta sütüm gelmiyor sanıyordum ama ilk gelen süt çok koyu olduğu için sıkınca gelmezmiş bebek emerken çıkarıyomuş öyle dedi hemşire
ezgi0901 Ebrukrdmr aynı şeyi ben de her sezaryen oldum diyene soruyorum. Sütüm geldi diyenlerle gelmedi diyenlerin oranı nerdeyse yarı yarıya 🤦🏼♀️ Hemen o anda geldi diyen de var, 3-4 gün sonra geldi diyen de var. İnşallah hemen gelir 🙏🏻🙏🏻
Ebrukrdmr ezgi0901 inşallah hemen gelir de mamaya gerek kalmaz stres çok önemliymiş rahat kafa oldu mu inşallah gelir
ezgi0901 Ebrukrdmr ay inşallah, benim korkum da mamaya alışır da bidaha emmek istemezse diye. O yüzden hemen gelir de zorluk yaşamayız inşallah