5+2 deyim yarın keseyi göreceğiz inşallah belki şansım varsa kalp atışınıda duyarım
O değilde pğlumda miğde bulantım ve hamileliğimi öğrendiğimden doğurana kadar sürekli idraraım gelirdi ama bu bebişte hiç bişi yok kasık ağrısından başka bişiyim yok he bide iştahım çok açık
Sizin masıl gidiyor