Mercimekk Kizlar merhaba 30+1günlük olduk bugun ama dünden beri cok fazla kasilmam var bebegin hareketlerinden cok sadece ksilma hssediyorm komple karnim sertlesiyo normalde de kasilma oluyodu ama bukdar degl resmen canim yaniyo özellikle buguun sabahdan beri iki dk da bir kasiliyo ve göbek deligmden rahme dogru agri giriyo normal mi benm gbi olan varmi😭 nolur beni rahatlacak biseyler diyin
Nily Benimde dun sag tarafimda vardi gun boyunca cok huzursuzdum Bugun iyi:( kasilma denen sey cok sikintili bisey:(((
Mercimekk Benimde öyle kizlar ya sag tarafim özellikle bide belimde adet olurken ki gbi agri var rahmede vuuruyo
Mercimekk Ozged suan dinleniyorm biraz hfifledi gbi gidicektmde bekliyorm eger devam ederse hemen gidicem doktora sordm yorulmus olabilirsin dinlen gecmzse gel dedi