Momcrowns Kızlar defalife hastanesi Manolya hanıma giden var mı memnun musunuz, doğum ücretleri nasıl Daha önce sezaryen olanlar rahat geçti mi dikis yerleriniz çok belirgin mi estetik dikis mi yapılıyor bilgi verir misiniz
Xyztt Merhaba defalife a gittiniz mi, benim de doktorumun dogum yaptıracağı hastaneler arasında var da, hastane nasıl merak ediyorum
Xyztt Momcrowns gitmedim daha seçim de yapmadım. Doktorum Gaziantep Üniversitesi doktoru İrfan Kutlar. Sezaryen de orası ile ve Konukoglu hastanesi ile çalışıyormuş. Ben de kararsızım. Sezaryen için kendisi 7000 tl söyledi. Defalife da artı olarak 1700 alıyormuş
Zeyno123- İkinci doğumu orda yapmıştım doktorumun o hastane ile anlaşması vardı ama hiç beğenmedim medikal parkın odaları daha güzel
Zeyno123- Xyztt Konukoglu hakkında bilgim yok odaları küçücük hemşireler desen ilgisiz 4 , 5 çağırıyorsun 1 sefer zorla geliyorlar sonradan doktorum kendi hemşiresini göndermişti sağolsun ilgilenmesi için ben de evime yakın olduğu için tercih etmiştim
Momcrowns Zeyno123- hemşireler doğum yapmış anneyle ne diye ilgilenmez anlamış değilim gel bir yardım et emzirmeye ağır geliyor kendilerine
Xyztt Zeyno123- tüh yaa, fiyatı daha az diye orayı düşünüyordum ben de ama Konukoglu na kayacagım gibi
Zeyno123- Xyztt aslında doğum yapmadan önce bence gidip hastane odalarına bakmak lazım eğer Sezeryan olucaksanız bi gün önceden gidip odaya bakın bu sefer şayet ben öyle yapmayı düşünüyorum bu arada özel odaları oluyomuş onlarada bi bakın derim