16 haftalık hamileyim.. 2 hafta falan oldu karnım şişti basbaya dedim ki artık büyüyor.. sonra gitti o karın , kabızdım o düzeldi. Ondanda ola bilir belki.. şimdi karnım yok gibi bişey.. benim büyüme tarzım böyle olabilir mi?? 4 aylık karın ne kadar olur?? Bu arada bebegim erkek , kız bebeklerde karın geç belli olur diye duymuştum🤷🏻♀️