Nazarozcan Ay hayırla sağlıkla bir avazda canım. Doktor yine geldi.simdi ultrasonda bakılacak. Eğer herşey yolundaysa eve gondericek 40 haftada gelirsin dedi bir sorun yoksa. Olmadı bugünde falan doğumu başlatalım dedi. Bakicaklar işte. Heyecanlıyım . İnşallah baslatirlar. Başka şehirdeyim ben. Eşim getirdi. Haha konuştum sınır oldu bu ne ya neden doğumu baslatmiorlar dedi. Git gel olmasın diyor😂😂