Resckn evet şuanda gidiyorum Oğuz yücele normal polikinlikte asistanı duruyor doktorun ama herşeyi doktora sorarak hareket ediyorlar benim durumum tedavi olduğu için ben inlettiler kısmında muane ediyorlar genelde arada gelip doktorda bakıyor benim doktorum profosör