Belirtilere pek güvenmemek lazım insan beklenti içinde olunca her belirtiyi takip ediyor ve gebeliğe yoruyor malesef. Prodoctor adlı test bir kez çok üzücü bir şekilde yanıltmıştı beni, daha sonra forumlarda okudum yanıltıcı çizgi çok oluyormuş. Daha sonra predictor aldım internetten. Beş gün kala pozitifi gördüm ve yanıltmadı.