tugbaurkmz Doğumlara muayenelere zam geliyor habire ama bu doğum yardımları hiç oynamıyor çalışmasak da desteğe ihtiyacımız oluyor dilenciye sadaka verir gibi tutarlar resmen bebeğin neyine yetecek 300 TL 😏
Wonderful_mom Senemisttt Basvuruyi bulunduğunuz yerin sosyal hizmetler ine basvuru yapıyorsunuz.. dogum raporu ve aile tablosuyla birlikte.. basvuru yaptiktan sonra bir 40.50 gun icinde para yatiyor.