Ben çektirdim devlet hastanesinde. Acı konusu göreceli sanırım ben olmadan okumuştum çok acı çeken olmamıştı. Ama ben hoşlanmadım. Tansiyonum düştü ama bu da doğum gibi hiç acımadı, çok kolaymış diye çıkan çok var. Sonuçta sağlık yapmak zorundasınız o yüzden kendinizi serbest bırakın. Zaten doktor adım adım yapıyor her hareketinden sizi haberdar ediyor korkmayın diye.