Kızlar 7+5 im dün akşam koyu kahverengi gibi lekem oldu sabah da olunca dr a gittim progesteron iğne ve hap yazdı kalp atışı da henüz duyulmadı canım çok sıkıldı benim gibi bu durumu yaşayanlar varsa yazarlarsa çok sevinirim şuan ne durumdalar merak ediyorum lekelenmeden çok kalp atışının hala duyulmaması üzdü beni