Melhaercan Mrvsnvrdi tatlım korkulacak bişeyi yok kişiden kişiye değişiyor benim ağrı eşiğim düşükmüş sancıya dayanamadım ama dikişleri hiç hissetmedim sana tavsiyem dogumun yaklaştığı günlerde sürekli haraket et merdiven in çık
Ceyduygu Mrvsnvrdi Ay bende ya cok korkuyorum eşim normalci bıraksa sezeryan olcam ama keyfi sezeryan olmama müsade etmiyor normal daha sağlıklı diyip duruyo ama cok korkuyorum 🙈
SedaMetinKizilta Bende çok ama çok korkuyorum😟doktorum tatil gitti ve bayramdan sonra gelicek erken Doğum riskin var sancılarım çok çıkıyor onunla sezeryan olarak konuşmuştuk korkumdan dolayı o gelene kadar beklemez olursa mecburen normal
Bnyyy Normal doğum en iyisi 10 tane de çocuk doğursam yine normal yaparım o kadar net söylüyorum sana . Bende çok korkuyodum hatta ameliyat olmak için doktoruma çok dil döktüm ama kabul etmedi Allah razı olsun ondan iyi ki de normal doğum için tutturmuş . Bir de ben 17 yaşındaydım doğurduğum da gerisini sen düşün 🤗
Abdbahar Bende bugün çatıya gittim ve normal Doğuma çok uygunsun dedi ben korkuyorum dedim doktorum da istersen haftaya gel alalım dedi🤭normal hiç caymadım Şuana kadar normal düşünmekten çatı sonrası bir garip oldum ya😢
Xgrill Genelde normal doğumdan korkulurBende sezeryandan korkuyorum karnımı kesip çocuğu alacaklar evet acı ağrı yok ama yinede o işlemler hissediliyor iki doğumda zor en çok ta doğumda bebeğe ya da bana birşey olmasından korkuyorum Allah yardımcımız olsun