Kizlar mide bulantisindan dolayi doktorum prilam yazdi aksamlari 1 tane içiyorum ve midem bulanmio birde sabah ac karnio triod ilaci var birde kahvaltidan sonra fokikasit prilami kullanmadan once hep kabizdim ben cok zorlanıyodum simdi afedersiniz dışkı yumusak oluo normal mi bu acaba birde bebege zararibyok bunun dimi 3 gündür bir panigim ben ya beden bilmiorum kanamam yok karnimda kasiklarimda agrida yok ama sanki surekli bebege bir sey mibolfu die düşünüyorum ne zaman korkmam lazim benim suan icin yani bebege bir sey olmadigini kanamadan mi anlamam lazim nasil kafami rahat ettirebilirkm 3 gundur boyle dusunuorum ictigim ilaçlardan mi hic bilmiorum haftaya cuma kontrolum o zamana kadsr ins su evham gidrr benden kizlar