acemimom1 Kizlarr kaç haftalıkken karnınız çıktı 🙈 11+3 oldum hergun acaba göbek mi bebek mi diye bakıyorum karnıma 🙈🙈😂😂
Silacinar acemimom1 33 haftadan selamlar daha karnım çıkmadı desem hep hayalim vardı her ay göbeğimi çekeceğim diye ama maalesef normalde gobekliyidim zaten şimdi hamile olduğum belli bile değill😂😂
Mayacm acemimom1 durumun zayıflıkla alakası varmı bılemıyorum ama ben baya zayıf hamıle kaldım boyum uzun oldugu ıcın😂 benim tam hamile olduğum 18.haftada belli olmaya basladı oncesı göbek gıbıydı 😂😂
Ezgis54 acemimom1 valla ben şuan 12+2yim ama bariz karin mıdır göbek mıdır nedir bisey var üstelik önceden bu kadar göbeğim yoktu az önce haftalik resmimi çektim bariz belli artık kimisinin erken kimisinin geç oluyor işte demekki
1Cicekanne acemimom1 ben 18 hafta oldum hala göbek mi bebek mi anlayamıyorum içimde hala hissetmediğim içinde 😂 ilk bebem ondan geç hissedersin dediler.
acemimom1 Silacinar Yaaa öyle mi 🙈 benimde sanki ufacık bişey var gibi ama hamile kalmadan önce bı kaç kilo almıştım onun bıraktığı bişey mii yoksa bebiş mi diyorum 🙈😂😂 muhtemelen göbek ama 😂😂
Sumiire Silacinar 🥲🥲 26 haftalık ve göbekli olup hamile olduğu belli olmayan benden sana selam olsun 😂 demekki Boyle gidecek
acemimom1 Sumiire yaaa 🙈normalde çıkması lazimmi kiii 11. Haftada 🙈 genelde erkek çocukta sadece göbek olur diyolar kız çocuk genel kilo aldirirmiss
Silacinar Sumiire İlk hamileliğimm birde güya dış çekim falan yapicaktim hayallerim iptal oldu umarım senin çıkar gobusun🤦🏻♀️🤣
Tanemveannesi_ acemimom1 %90 kız diyorlar ama hala net bişey yok şuan kontrole başka hastaneye geldim inşallah netleşir 🥲🥰🤲🧡❤️
Anisalenamom Benim 2 ci hamileliğim ikizlere hamileyim valla önceden biraz göbeğim kalmıştı şimdi daha 9 haftayım çıkmış sanki diyorum göbek mi bebekmi dün bir akrabamla görüntülü konuştum diyor sen hamilemisin belli oluyor demekki 😂