Bal_Bocegi Kizlar 30 haftalik oldum artik temizlik imkansiz olmaya basladi tuy dokucu krem kullanan varmi
deletedmom87894 Bal_Bocegi zararlı diyorlarda 1 kereden ne ılacakki🤷🏻♀️Bende doğumagiderken yaparım diye düşünüyorum
Burcusahinnn Bal_Bocegi ben kullanıyorum malesef 35 haftalık olduk karnım büyüdü haliyle alt kısmı göremiyorum
TubaDMR4 Bal_Bocegi tüy dökücü krem genital bölgede hamileyken sakıncalı canım çünkü rahim bi nevi vakum görevi görüyor içine giden her şeyi vakum gibi içine çeker ben ağdaya gidiyorum kuaföre riske atma bence
Burcusahinnn Bal_Bocegi weet kullandım hep hatta karnım büyümeye başladığından beri kullanıyorum doktoruma danışmadım ama şükür bir sıkıntı yaşamadım canım