tospikaskim Avrasya hastanesini çok beğeniyorum. Sigortamı özellikle bu hastaneyi seçerek yaptırdım. Temiz ve ilgili çalışanların, hatta çok ilgili doktorların bulunduğu bir hastane. Annem öksürük için gitti ama Göğüs hastalıkları doktorun dikkatiyle böbrekleriyle ilgili çok büyük bir sorunu gördü. Böbreğini kaybetmeden ameliyatını oldu. Fiyat artışı hızlı sanırım. Gelenler sürekli yine mi zam oldu diye soruyor. Ama şu an Atilla Okur’a gittiğim için doktor hakkında bilgim yok.